BLOGGER TEMPLATES AND Twitter Backgrounds »

Monday 18 April 2011

SADNESS BECOME HAPPINESS :) iloveyoubiee ! ♥

NMPAK NIE? IGOTHIMBACKKKKK! jgan korang cube nk try dea. susah pyah aku dn die diproseskan.
nie bie aku. dea baik sngat. cool susah nk mrah orang. aku couple dgan dea dh lame cume tak gtau orang. nie bru aku nk cite pasal dea. haah! dea dlu stay kemaman. then parents dea duduk kat terengganu. dea keje kat pasir gudang as WELDER ! aku dngar orang ckap dlu dea PLAYBOY ? muke jmbu playboy jugak ehh? sorii bru tahu. haha! aku suke dea sbb dea niem caring jugak kekadang. tapi kdang2 skitkan hati. aku baek dgan kawan-2 dea. and kwan dea pon ckap bestt kwan ngn aku. dorang ckap aku HAPPY GO LUCKY ? btol kea? haha, tiap kali gadoh SIDI laa tmpat aku mlapaskan tekanan. tapi skrang bkan lagi, sbb SIDI duepuloh empat jam dgan awek dea. nnti awek dea ckap ape plak kan. tak bestt aa. aku rase smpaii sini jea kot. tgan dh lengoj menaipp! byee assalammualaikum :)

0 comments: